Saturday 31 March 2012

stress !

dear my bb ..
ary nie aku ta sehadd laa ..
saket mate ..
x tau laa es0k b0le balek asrama ke x ..
tp , kalo x balek ..
cane dowg na meeting ?
lg 1 , aku na blaja add math ........
huhu




hanye allah je la yg tau betape stress nye aku saat nie ..
aku tak paham laa knape ngan dye tu ?
dye cpt sgt sala sgke ..
padahal , aku ta de niat pun ..
sng2 je dye na tuduh2 aku cam tuh .. 
stress aku tau x ????
ok fine .
i'm sorry kalo aku sala ..
n aku da maafkan k0e ..
so , it's d0ne !
jgn wat aku cani .. aku stress .
kalo k0e ta puas aty , jumpe kadd padang la . 
kte face 2 face ..
aku x bole na concentrate 4 study ..
pelajaran aku terganggu ..
bole x kte jgn gado2 .. aku ta ske ..
kan best kalo kte jd mcm dlu ..
aku rindu sweet memori tu ..


kalo k0e bce entry aku .. aku arap k0e paham .. aku tanak gado2 , aku syg kan k0e .. aku rindu ka0 yg dulu .. mane kawan yg aku knal dlu ..? aku rindukan dye . aku mintak maaf .

2 comments: